יום שני, 12 בספטמבר 2016

CHOUX Tel Aviv קינוחים שווים במשלוח עד הבית * המקום נסגר *


מהיום כשבא לי משהו טעים אני כבר לא צריכה לצאת מהבית אני פשוט מתקשרת לשו תל אביב ותוך שעה הקינוחים כבר אצלי בבית, בין אם אתם רוצים לחגוג יום הולדת, נישואין או סתם ערב כייפי עם חברים, הכי פשוט וקל, הקינוחים של שו תל אביב הם המענה המושלם. פשוט להכנס לאתר ולהזמין משלוח ותוך שעה הוא אצלכם. שו תל אביב מיזם צעיר של שני בחורים צעירים עם אהבה גדולה לקונדיטוריה שמטרתו להביא את עולם הקונדיטריה לקהל הישראלי בדרך נוחה ונגישה. התפריט משתנה בתדירות גבוהה בהתאם לעונה, חומרי גלם ומצב הרוח. את הקינוחים מכין ירין קארו הקונדיטור תוך שימוש בחומרי הגלם הכי טובים וטריים שיש ,הקינוחים מיוצרים באותו יום. הקינוחים מגיעים במארז יפה ומעוצבים כך שיהיה הכי קל ונח להחזיק ולאכול אותם ללא צורך בכפית, נראים הכי בשיק פריזאי וגם נח ומוכן לאכילה. לא מזמן חזרתי מפריז ולא נרגע לי החשק לטארט לימון אלוהי כזה שנמס בפה ועכשיו מצאתי לי כזה ועוד קל"ב בת"א, פייר, אין מאושרת ממני! אז מאיפה להתחיל לפאר את כל מה שאכלתי וזללתי בהנאה רבה (הכי ברידג'יט ג'ונס אוף מי תוך כדי צפייה בסרט עצוב , מזל גדול עם קינוחים כאלו מפנקים לנחמה ולנשמה - מה עוד צריך ?) אה כן להתקשר לשו ותוך שעה הם אצלי (:
S U P E R  !!!

הקינוח הראשון שאכלתי היה טארט לימון, סבלה לימוני פריך וקרם לימון חמצמץ -17 ש"ח, טארט לימון מהחלומות, ממש בדיוק כמו בספרים, מצע הטארט הוא עוגיית סבלה-Sable פירושו בצרפתית חול והכוונה למרקם הפירורי והנימוח של העוגיה המתקבל כתוצאה משימוש בשקדים טחונים במקום חלק מהקמח בבצק, עוגיה פריכה ומעל קרם לימוני חמצמץ מלטף טעים בטירוף. התענגתי על כל ביס לאט לאט -כי לא רציתי שיגמר, הרגשתי לרגע שאני בפריז על ספסל מול מזרקה (בדיוק כמו שעשיתי זאתי לפני כחודש) אז מבחינתי שו הצליחו בגדול לקלוע לטעמים העדינים ולקינוחים המושלמים כמו בצרפת. שאפו, ניכרת העדינות של הקונדיטור בקינוח הכה אלגנט הזה ומדויק בטעמו. מושלם!

העוגיות הבאות הן כ"כ ממכרות קראק בלאן -נגיסי קרמאבל שקדים מוקפצים בשוקולד לבן ,8 יח' ב15 ש"ח. עוגיות קראנצ'יות בציפוי שוקולד לבן, עוגיות פריכות ומתוקות (שוב אך לא מדי) די מאוזן ובקלות אפשר לחסל מהם איזה 20 מבלי להרגיש. עוגיות נימוחות שפשוט נמסות בפה. בבוקר שאחרי נהנתי מהגרסה שלהן הכהה קראק נואר, קראמבל אגוזי לוז וקקאו בציפוי שוקולד חלב מעולה (8 יח' -15 ש"ח). ממכר כבר אמרתי?



























אקלר פינה קולדה, אקלר במילוי קוביות אננס וניל,קלי אננס ,קרם קוקוס, עשוי 100% קוקוס אמיתי ושבבי קוקוס -24 ש"ח. בצק האקלר אוורירי במילוי קרם קוקוס במתיקות עדינה ולא דומיננטית עם קוביות אננס מעל שמתפצפות בפה ונותנות מרקם נוסף לקינוח. גם הוא נזלל במהרה.

אהבתי את האקלר דולצ'ה, אקלר במילוי דולצ'ה ולרונה וקראנץ' אגוזי לוז מסוכרים,25 ש"ח. אני מודה שאני פחות בחורה של שוקולד, נטיית ליבי יותר לכיוון עוגות גבינה,לימון ואחרות שקורצות לי יותר מאחר וקשה לי עם כל המתיקות של עוגות השוקולד. ראשית, מראה האקלר מרהיב וסופר חגיגי והטעם שלו מעודן ומאוזן. מה ששבה אותי באקלר הנ"ל שהוא לא היה מתוק מדי (לשמחתי הגדולה) ושילב טעמים מעט מלוחים ששברו את המתוק וזה מה שמייחד את טעמו, פשוט ביס מושלם.

לסיכום אפשר לאמר שאני די מאוהבת מכל מה שאכלתי,קינוחים כ"כ מושקעים וטעימים שהגיעו באריזות מקסימות , כל ביס פשוט חלום והמחירים ממש סבירים 15 ש"ח- 27 ש"ח. אז פעם הבאה שתרצו לחגוג יום הולדת, חנוכת בית, מפגש עסקי או כל חגיגה אחרת לשו מבחר קינוחים מרהיבים. אני כבר זוכרת את מספר הטלפון  by heart כי כשזה כ"כ טעים זה פשוט נשאר איתך. 


טלפונים להזמנות 03-6245354

שירות משלוחים בימים ראשון עד חמישי בין השעות 13:00 ל-22:00איזורים: תל אביב,ר"ג וגבעתיים 

http://www.choux.co.il/menu.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה